Tervetuloa mukaan!

Messu on seurakunnan elämän keskus. Luhangan kappeliseurakunnassa järjestetään messu klo 13 kahdesti kuukaudessa. Kesäkaudella (kesä-elokuu) jumalanpalvelus pidetään Luhangan kesäkirkossa, muina aikoina Luhangan talvikirkossa. Muutaman kerran vuodessa jumalanpalvelus on myös Tammijärven kyläkirkossa, joka oli aiemmin seurakunnan omistuksessa, mutta on myyty Putkilahden helluntaiseurakunnalle.

JumalanpalveluksessaLinkki avautuu uudessa välilehdessä on usein vapaaehtoinen tekstinlukija.

Luhangan kylätalon (Kotipellontie 1)
alakerrassa kokoontuu kerran kuussa Hyvän olon piiri, joka on kaikille avoin. Siitä voit tiedustella Nina Siitarilta.

Luhangassa on myös erilaisia lähetyksen tilaisuuksia mm. perinteiset adventin myyjäiset 1. adventtina jumalanpalveluksen jälkeen.

Lue lisää tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä tapahtumista ja ryhmistä, jotka kokoontuvat koko seurakunnan alueella.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!