Tytöt ja pojat 7-12v.

Alakouluikäisille seurakunta järjestää mm. leirejä, kerhotoimintaa, kymppisynttärit.

Kristinuskon sanoma on toiminnassa läsnä hartauksien, tarinoiden, laulujen ja muun yhteisen puuhastelun myötä. Seurakunta haluaa omalla panoksellaan tukea kotien kristillistä kasvatusta.

Rukouspuu

Seurakunta mukana myös koulussa:

Käymme pitämässä päivänavauksia seurakuntamme alueen kouluissa pari kertaa lukukaudessa sekä satunnaisesti teemme muita yhteisiä juttuja koulun luokkien kanssa. Koululaiset kutsutaan myös koulukirkkoihin jouluna ja koulujen päättyessä keväällä.

Lapset kirjoittelee mielipiteitään isoille papereille

KYMPPISYNTTÄRIT!

Seurakunta kutsuu syksyisin kuluvana vuonna kymmenen vuotta täyttäviä ja täyttäneitä yhteisille kymppisynttäreille Joutsan seurakuntakodille.

Leikkiä, kilpailua, herkkuja, yhdessä oloa = näistä syntyy 10-juhlat!

Kymppisynttäreitä juhlitaan
lauantaina 28.10.2023 klo 13-14.30
Joutsan seurakuntakodilla (Jousitie 42A, Joutsa)
Ilmoita lapsesi mukaan kymppisynttäreille tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä