Kirkollisia kesäjuhlia 2019

» 10.–11.8. Merimieskirkon kesäjuhla, Kajaani
» 22.–25.8. Hengelliset syventymispäivät, Kauniainen

25.–26.5. Medialähetyspäivät, Vantaa

Valtakunnalliset Medialähetyspäivät Vantaan Korsossa teemalla Näkemisen arvoinen. Päivillä on runsaasti raamatunopetusta ja kuullaan tuoreita terveisiä Aasiassa tehtävästä medialähetystyöstä, erityisesti Mongoliasta ja Kambodžasta. Sunnuntaina Korson kirkon edustalla pidettävässä tanssimessussa saarnaa Helsingin piispa Teemu Laajasalo.

OhjelmaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestäjät: Sansa (Medialähetys Sanansaattajat)Linkki avautuu uudessa välilehdessäVantaan evankelis-luterilaiset seurakunnatLinkki avautuu uudessa välilehdessä, Korson seurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

7.–9.6. Evankeliset kesäjuhlat, Tampere

Elämän aarteita on Evankelinen lähetysyhdistys – ELY ry:n kesäjuhlien motto. Runsas ohjelma tarjoaa sananjulistusta, raamattutunteja, musiikkia, sekä mahdollisuuksia hiljentymiseen ja mietiskelyyn. Lauantai-iltana tuomasmessu Aleksanterin kirkossa, saarnaajana piispa emeritus Eero Huovinen. Sunnuntain juhlamessussa Kalevan kirkossa saarnaa Tampereen piispa Matti Repo.

OhjelmaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestäjä: ELY ryLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja Tampereen tuomiokirkkoseurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

14.–16.6. Lähetyksen kesäpäivät, Hyvinkää

Kesäpäivien teemana on Hyvin tehty. Päivien aikana voit mm. tavata lähetystyöntekijöitä eri puolelta maailmaa, kuunnella raamattutunteja ja osallistua messuihin.

OhjelmaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestäjät: Lähetysyhdistys KylväjäLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja Hyvinkään seurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

14.–16.6. Sanan Suvipäivät, Vivamo

Lohjan Vivamon kaunis niitty kutsuu Sanan Suvipäivävieraita teemalla Käsissäsi. Perjantai-iltana Vivamo rukoilee -ilta, jossa voi rukoilla monella eri tavalla. Lauantaina Raamattuteltassa opetetaan Jeesuksen vertauksia, opettamassa mm. piispa Kaisamari Hintikka.

Järjestäjä: Kansan RaamattuseuraLinkki avautuu uudessa välilehdessä

28.6.–30.6. Evankeliumijuhla, Pori

Sleyn valtakunnallista EvankeliumijuhlaaLinkki avautuu uudessa välilehdessä vietetään teemalla Valo voittaa. Juhlakentän ohjelma koostuu pääosin seurapuheista, raamattuopetuksista, Siionin kanteleen (evankelisen liikkeen laulukirja) yhteislauluista ja musiikkiesityksistä. Lisäksi ohjelmassa on konsertteja ja messuja.

OhjelmaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestäjät: Suomen Luterilainen Evankeliumiyhdistys (Sley)Linkki avautuu uudessa välilehdessäPorin ev.lut. seurakunnatLinkki avautuu uudessa välilehdessä

28.6.–1.7. Suviseurat, Muhos

SuviseuratLinkki avautuu uudessa välilehdessä on vanhoillislestadiolaisen herätysliikkeen jokavuotinen kesäjuhla. Tänä vuonna teema on Herra siunatkoon sinua.

OhjelmaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestäjä: Vastuurauhanyhdistyksenä Oulun rauhanyhdistysLinkki avautuu uudessa välilehdessä

5.–7.7. Kansanlähetyspäivät, Ryttylä

Suomen Evankelisluterilaisen Kansanlähetyksen kesäjuhlanLinkki avautuu uudessa välilehdessä teemana on Raamattu rakkaaksi. Ohjelmassa on tänä vuonna runsaasti raamattuopetusta. Sen lisäksi mm. kuullaan terveisiä lähetyskentiltä.

Järjestäjä: KansanlähetysLinkki avautuu uudessa välilehdessä

5.–7.7. Herättäjäjuhlat, Nivala

Herättäjäjuhlat on körttiläisyyden suurin vuosittainen tapahtuma. Teemana on tänä vuonna Armossa avarassa. Luvassa mm. veisuuta ja seuroja.

OhjelmaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestäjät: Herättäjä-YhdistysLinkki avautuu uudessa välilehdessä, Nivalan seurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä, Nivalan kaupunkiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

12.–14.7. Rauhan Sanan Suvijuhlat, Ähtävä

Lähetysyhdistys Rauhan Sanan Suvijuhlat.

Järjestäjä: Lähetysyhdistys Rauhan Sana ry.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

19.–21.7. Rukoilevaisten kesäseurat, Eurajoki

Rukoilevaisten kesäseurat Eurajoella teemalla "Nouse, ole kirkas!".

OhjelmaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestäjät: Länsi-Suomen Rukoilevaisten Yhdistys ry (LSRY)Linkki avautuu uudessa välilehdessä ja Eurajoen seurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

26.–28.7. Kirkastusjuhlat, Heinävesi

Kansan Raamattuseuran Kirkastusjuhlat. Ohjelmassa raamattutunteja, keskusteluja, taidetta, musiikkia. Mukana mm. piispa Jari Jolkkonen.

Järjestäjä: Kansan RaamattuseuraLinkki avautuu uudessa välilehdessä

26.–28.7. Uusheräyksen Kesäseurat, Kangasala

Uusheräyksen KesäseuratLinkki avautuu uudessa välilehdessä teemalla Korkeimman suojassa. Piispa Matti Repo tervehtii seuravieraita sunnuntain Lähetysjuhlassa. Lisäksi ohjelmassa on mm. Pekka Simojoen isännöimä Majatalo-ilta, Kesäilta Kangasalla -seurat sekä raamattutunteja ja perinteisiä seuroja.

OhjelmaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestäjä: Uusheräyksen keskusliitto ryLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2.–4.8. KesäSpirit, Lempäälä

Hengen uudistuksen kesäjuhla Lempäälän Ideaparkissa. Ohjelmassa on mm. syventävää opetusta hengellisestä kasvusta ja yhteisön rakentamisesta.

OhjelmaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestäjä: Hengen uudistus kirkossamme ryLinkki avautuu uudessa välilehdessä

10.–11.8. Merimieskirkon kesäjuhla, Kajaani

Merimieskirkon kesäjuhla järjestetään tänä vuonna Kajaanissa. Juhlajumalanpalveluksessa saarnaa piispa Jari Jolkkonen.

OhjelmaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestäjät: Suomen merimieskirkko ryLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja Kajaanin seurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

22.–25.8. Hengelliset syventymispäivät, Kauniainen

Suomen Raamattuopiston vuotuinen pääjuhla, Hengelliset syventymispäivätLinkki avautuu uudessa välilehdessä, pidetään elokuun viimeisenä viikonloppuna 22.-25.8. Päivien teema on Raamattu keskelle elämää. Ohjelmassa mm. raamattuopetusta, seminaareja ja musiikkia.

Järjestäjä: Suomen RaamattuopistoLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2019-05-23 11:25:00.0