Diakoniatyön sukkapiiri

ma 12.4. klo 10.00
lankoja ja sukkapuikot

Joutsan seurakuntakoti

Sukkapuikot heilumaan diakoniatyön hyväksi!

Tule mukaan tekemään hyvää sukkia neuloen!

Sukkapiiri kokoontuu vuorotellen Joutsan, Leivonmäen ja Luhangan alueella seurakunnan tiloissa. Piiri on tarkoitettu kaikille neulomisesta kiinnostuneille, ei siis tarvitse osata, ohjausta sukkien tekemiseen saa. Paikanpäältä saat langat ja tarvittaessa puikot, omat puikot voit myös ottaa mukaan. Langoista neulotaan sukkia, joita jaetaan seurakunnan diakoniatyön kautta tarvitseville.

Piiri kokoontuu joka toinen viikko vuorotellen Joutsassa, Leivonmäellä ja Luhangassa. Ensimmäinen piiri kokoontuu Joutsan seurakuntakodilla 12.4. klo 10-12. Mukaan mahtuu 8 neulojaa. Ilmoittaudu Raija Mykkäselle p. 040-5138 632 , ilmoittautua voit myös tekstiviestillä. Piiriin tullaan vain terveenä ja siellä käytetään maskeja.
Sitten vaan puikot esiin naftaliinista ja ilmoittautumaan!

Joutsan seurakunta, Leivonmäen kappeliseurakunta, Luhangan kappeliseurakunta

Diakoni

Diakoniatoimiston käyntiosoite: Joutsan seurakuntakoti, Jousitie 42 A, Joutsa. Leivonmäen seurakuntatalo, Kuusirinne 2, Leivonmäki.