Yhteisvastuukeräys - Osallistu ja auta

Yhteisvastuu on lähimmäisenrakkauden kansanliike ja evankelis-luterilaisen kirkon vuosittainen suurkeräys, joka auttaa hädänalaisia syntyperään, uskontoon tai poliittiseen vakaumukseen katsomatta Suomessa ja kehitysmaissa.

60 % tuotosta menee Kirkon Ulkomaanavun välityksellä kehitysyhteistyöhön ja katastrofiapuun
20 % käytetään vuosittain valittavaan kohteeseen Suomessa ja
20 % keräyksen tuotosta jää oman seurakuntamme diakoniatyön avustustyöhön

Joka kevät Yhteisvastuun reilut 35 000 vapaaehtoista arkienkeliä lähtevät liikenteeseen keräyslippaiden kanssa. Keräykseen osallistuvat kaikki Suomen ev. lut. seurakunnat. Keräys alkaa helmikuussa, mutta keräyslupa on voimassa ympäri vuoden. Keräyksen suojelijana toimii tasavallan presidentti.

Lue lisää yhteisvastuukeräyksestäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Lipaskerääjäksi?

Voit toimia Yhteisvastuun lipaskerääjänä.
Tehtävää varten saat seurakunnasta Yhteisvastuun virallisilla tunnuksilla ja keräysluvalla varustetun rahalippaan ja kerääjäliivin.

Lipaskeräystä voit suorittaa joko itsenäisesti tekemällä lipaskeräystä ns. ovelta ovelle.
TAI voi ilmoittautua lipaskerääjäksi Yhteisvastuukeräys päivään, jolloin lipaskerääjät ovat kauppojen / huoltoasemien edustoilla lippaan kanssa.

Jos lipaskerääjänä toimiminen kiinnostaa, ota yhteyttä nuorisotyönohjaajaan Annika Oksaseen p. 050 385 5428

Lahjoittaminen Yhteisvastuukeräykseen

Seuraavien kanavien kautta kun lahjoitat Yhteisvastuukeräykseen, kasvatat samalla omaan seurakuntaamme jäävää osuutta.

Tilisiirto

Alla yhteisvastuukeräyksen pankkiyhteystiedot ja Joutsan seurakunnan oma viitenumero.

Nordea FI16 2089 1800 0067 75

OP FI14 5000 0120 2362 28

Aktia FI82 4055 0010 4148 41

Joutsan seurakunnan viite: 304159

MobilePay

MobilePay 12810

Netin kautta

Pääset tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä lahjoittamaan suoraan Yhteisvastuukeräykselle!

Kiitos lahjoituksestasi!

Lahjoita seurakuntamme Yhteisvastuukeräykseen. Älä odota. Lahjoita.

Nuorisotyönohjaaja

Nuorisotyöntoimiston käyntiosoite: Jousitie 42 A, Joutsa. Nuorisotyötä 80%, diakoniatyötä 20%