kartta, nuppineulat

Tule mukaan työhömme maailmalla!

Meidät on kutsuttu välittämään Jumalan armoa ja rakkautta sanoin ja teoin. Kerromme ilosanomaa ja puolustamme heikoimpia. Jumala kutsuu yhteyteensä kaikkia ihmisiä, kaikista kansoista ja kielistä. Lähetystyö on kokonaisvaltaista auttamista.

”Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa”. Matt. 28:18-20.

Joutsan seurakunnassa lähetyksen työryhmä toteuttaa monia lähetystyön tapahtumia ja tempauksia, kuten joulunajan myyjäiset, Kauneimmat joululaulut -tilaisuudet sekä markkinakoju Jousan markkinoilla elokuussa. Leivonmäen lähetyspiiri kokoontuu joka toinen tiistai klo 18 Leivonmäen seurakuntatalolla. Lähetyspiirissä kuullaan seurakuntamme lähettien kuulumisia. Illan aikana on pieni hartaus ja kahvitarjoilu lähetystyön hyväksi. Lähetyspiiri tukee nimikkolähettejä Heidiä ja Markusta pakolaistyössä myös mm. järjestämällä Tasauspäivän keittolounaan ja adventtimyyjäiset. Luhangassa pidetään lähetysmyyjäiset 1. adventtina. Tervetuloa mukaan iloiseen joukkoomme!

Seurakuntamme nimikkolähetit:

Markus ja Heidi pakolaistyössä (Kansanlähetys)

Marko Hanslian raamatunkäännöstyössä (Lähetysseura)

Ilkka Kastepohja medialähetystyössä (Sansa)

Lisäksi tuemme kehitysyhteistyötä Bangladeshissa Kylväjän kautta.

Lue lisää nimikkoläheteistä täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

VOIT OSALLISTUA LÄHETYSTYÖHÖN

• rukouksin ja sytyttämällä kynttilän kirkon lähetyskynttelikköön
  • tulemalla mukaan lähetystilaisuuksiin, lähetyspiiriin ja Kauneimpiin joululauluihin
  • tulemalla mukaan lähetysmyyjäisiin, lähetyskahvituksiin ja lähetyslounaisiin
  • tuomalla vanhoja postimerkkejä Leivonmäen lähetyssihteeri Sinikka Hytöselle lähetyshuutokauppaan
  • tukemalla lähetystyötä taloudellisesti
Nimikkolähettiperheen lähetystyöhön siunaaminen Leivonmäen kirkossa.
Sipareiden lähetystyöhön siunaaminen Leivonmäen kirkossa.