Retki Hankasalmelle yhdessä Toivakan seurakunnan kanssa

to 16.5. klo 8.45

Hankasalmi

Retki on täynnä!

Lähde mukaan tutustumaan Hankasalmeen Joutsan ja Toivakan seurakunnan diakoniatyön retkellä.
Lähdemme Joutsasta linja-autolla klo 8.45, pysähdymme Leivonmäen Teboililla klo 9.00. Toivakan seurakuntakodilta otetaan retkeläisiä kyytiin noin klo 9.20
Matka jatkuu Hankasalmelle, jossa tutustumme asemaan ja sen kirpputoriin. Klo 11 syömme maittavan lounaan ja kahvit Hallan tuvan idyllisessä miljöössä.
Lounaan jälkeen suuntaamme kirkkoon, jossa saamme kuulla sen historiasta. Kirkon jälkeen matka jatkuu Sepän Galleriaan.
Sepän Galleria on keramiikkapaja, jossa valmistetaan käsityönä keramiikka-astioita yli 40-vuoden kokemuksella. Sepän Galleriassa on mahdollista tehdä ostoksia.
Kotiin päin lähdemme ajelemaan noin klo 15.

Retken hinta on 20€, sisältää lounaan ja kahvit Hallan tuvassa.
Ilmoittaudu Nina Siitarille viimeistään 6.5 p. 040-5087 023, voit ilmoittautua myös viestillä tai Whatsupilla. Kerrothan myös mahdolliset ruoka-aine allergiat.
Paikkoja on rajoitettu määrä ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Tervetuloa mukaan kahden seurakunnan retkelle!
  • Aikuisille Aikuisille

Joutsan seurakunta

Diakoni

Diakoniatoimiston käyntiosoite: Joutsan seurakuntakoti, Jousitie 42 A, Joutsa. Leivonmäen seurakuntatalo, Kuusirinne 2, Leivonmäki.