Kiirastorstain ehtoolliskirkko, Joutsa

to 28.3. klo 18.00
leipä ja viinipikari

Joutsan kirkko

Kiirastorstaina muistetaan ja nautitaan Jeesuksen asettamaa ehtoollista. Raamatun mukaan leipään ja viiniin liittyvät suuret lupaukset. Jeesus on tässä ateriassa läsnä. Leipä tarkoittaa Jeesuksen ruumista, viini uuden liiton maljaa hänen veressään. Mieti, mitä tarkoittavat sanat: "Sinun puolestasi annettu." Jeesuksen viimeiselle aterialle ennen kuolemaansa kokoontuivat opetuslapset, mutta nykyisin miljoonat kristityt tahtovat joka kiirastorstai olla mukana tässä syvässä, uskoa vahvistavassa kiirastorstai-illan ehtoolliskirkossa.

Kolehti Arabian kieliseen työhön Pohjois-Afrikassa ja Lähi-idässä Medialähetys Sanansaattajat ry:n kautta.
pappina Hanna Laakso, avustajana Timo Pietilä, kanttorina Jouni Vaaja, suntiona Juha Nieminen
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Joutsan seurakunta