Tervetuloa Luhangan kappeliseurakunnan sivuille!

Luhangan seurakunta liittyi kappeliseurakuntana Joutsan seurakuntaan vuoden 2006 alusta lukien. Luhangan kappeliseurakunnan alue käsittää Luhangan kunnan alueen.

JumalanpalvelustaLinkki avautuu uudessa välilehdessä vietetään Luhangassa joka kuukauden 1. ja 3. sunnuntai klo 13. Mahdollisten poikkeusten varalta varmista aika kuitenkin tapahtumakalenteristaLinkki avautuu uudessa välilehdessä tai paikallislehti Joutsan Seudun seurakuntauutisista. Jumalanpalvelukset ovat kesäaikaan (kesä-elokuu) Luhangan kesäkirkossa ja muina aikoina Luhangan talvikirkossa.

Kappeliseurakunnan toiminnasta vastaa seurakuntapastori.

Virkatodistukset, toimitus- ja tilavaraukset yms. virastopalvelut hoidetaan kirkkoherranvirastossaLinkki avautuu uudessa välilehdessä Joutsassa.

Luhangan kappeliseurakunnan alueella toimii seurakuntapastorina Hannele Kärkkäinen.

Diakoniatyöntekijän päivystys tarpeen mukaan. Yhteydenotot diakoni Nina SiitariinLinkki avautuu uudessa välilehdessä.