Tervetuloa Leivonmäen kappeliseurakunnan sivuille!

Näiltä sivuilta löydät tietoa seurakuntaelämästä Leivonmäellä niin, että voit tulla mukaan toimintaan ja tapahtumiin tai ottaa yhteyttä työntekijöihin.

JumalanpalvelustaLinkki avautuu uudessa välilehdessä vietetään Leivonmäen kirkossa joka kuukauden 2. ja 4. sunnuntai klo 13. Mahdollisten poikkeusten varalta varmista aika kuitenkin tapahtumakalenteristaLinkki avautuu uudessa välilehdessä tai paikallislehti Joutsan Seudun seurakuntauutisista.

Leivonmäen seurakuntatoimisto:
Kuusirinne 2, 41770 Leivonmäki

Kappeliseurakunnan toiminnasta vastaa seurakuntapastori.

Virkatodistukset, toimitus- ja tilavaraukset yms. virastopalvelut hoidetaan kirkkoherranvirastossaLinkki avautuu uudessa välilehdessä Joutsassa.

Diakoniatyöntekijän päivystys kaksi kertaa kuussa keskiviikkoisin klo 10-11, Nina SiitariLinkki avautuu uudessa välilehdessä.
Käyntiosoite: Leivonmäen seurakuntatalo, Kuusirinne 2, 41770 Leivonmäki